Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

JEZIVA ISTINA O BOMBARDOVANJU KOJA SE 17 GODINA ČUVA OD SRBA: Pogledajte šta nam je NATO uradio!


NATO pakt je tokom bombardovanja Srbije 1999. godine na našu zemlju bacio čak 15 tona radioaktivnog otpada iz svojih nuklearnih elektrana, kažu za Informer doktori Danica Grujičić i Slobodan Čikarić i general Slobodan Petković!
Prema njihovim rečima, NATO je iskoristio agresiju na našu zemlju da se oslobodi smrtonosnih materija koje nije znao gde da skladišti, pa ih je stavio u bombe i posejao ih po Srbiji. Ti otrovi su nam trajno kontaminirali vazduh, vodu i zemlju i uticali na pravu epidemiju karcinoma.
Strašne posledice
Naš čuveni neurohirurg, prof. dr Danica Grujičić kaže da postoje dokazi da je NATO nuklearni otpad iz elektrana razbacao svuda po Srbiji.
– NATO je na Srbiju bacio oko 15 tona nuklearnog otpada ili oko 30.000 takozvanih penetratora. To su ubojiti delovi municije sa radioaktivnim punjenjem koji se stavljaju u bombe. To je dokazao i Institut u Vinči, koji je samo oko Vranja pronašao oko 400 penetratora iz projektila i svi su bili napravljeni od nuklearnog otpada. Problem je što se većina tih delova municije posle eksplozije bombe zarila u zemlju i tamo ostala trajno. Na taj način su nam godinama kontaminirali ne samo zemlju već i podzemne vode, a kasnije i vazduh – kaže Danica Grujičić.
– Ove radioaktivne materije su direktno uticale na porast karcinoma u Srbiji, naročito na jugu naše zemlje. Naime, kada se te materije zabiju pod tlo, korodiraju, a zatim se šire putem zemlje i vode, dok preko prašine dospevaju u vazduh. Ljudi to udišu, a radioaktivne čestice se lepe za pluća, a zatim putem krvotoka dolaze do ostalih organa i izazivaju rak – dodaje doktorka Grujičić, i napominje da je posebno teška situacija među kosovskim Albancima, koje je NATO, te 1999. godine, navodno, štitio.
Prof. dr Slobodan Čikarić kaže da je radioaktivni otpad iz bombi NATO pakta direktno uticao na znatan porast leukemije i limfoma u Srbiji.
– Radioaktivno zračenje, kada deluje na telo, najviše udara na najosetljivija tkiva, a to su koštana srž i limfni čvorovi. Na taj način nastaju leukemija i limfomi. Ako vam kažem da je obolevanje od ta dva maligniteta od 1999. do danas u Srbiji skočilo za 110 odsto, a smrtnost od njih za čak 160 odsto, zar vam je potreban bolji dokaz o tome da je NATO na Srbiju bacio tone radioaktivnih i kancerogenih materija – napominje Čikarić.
Danica Grujičić otkriva da je NATO deo radioaktivnog otpada koji nije izručio po Srbiji, izbacivao iz aviona u Jadransko more po povratku aviona u bazu Avijano u Italiji.
– To je javna tajna, ali o tome se ćuti, naročito u Hrvatskoj, koja je član NATO. Zamislite šta bi se desilo sa turističkom sezonom u Hrvatskoj kada bi se obznanilo da su avioni NATO bacili tone nuklearnog otpada u more gde se danas turisti kupaju – kaže Danica Grujičić.
Namerno trovanje
General Slobodan Petković, koji se već 17 godina bavi proučavanjem posledica bombardovanja 1999. na zdravlje u Srbiji, kaže da nema nikakve sumnje da je NATO planski bacio radioaktivni otpad na teritoriju Srbije.
– NATO je sve svoje ciljeve tokom bombardovanja Srbije mogao da ostvaruje konvencionalnim sredstvima, ali se svesno odlučio da koristi osiromašeni uranijum i radioaktivni otpad. O tome postoje i dokazi, koji su kasnije izbacivani iz izveštaja Svetske zdravstvene organizacije – otkriva Petković.
Srpski vojnici koji su ratovali na Kosovu tvrde: Otrovi iz bombi su nam uništili pluća!
Boban Aleksić i Srđan Đorđević iz Svrljiga, koji su 1999. ratovali na Kosovu u sastavu „Malčanskog odreda“, ostali su teški invalidi jer su tokom bombardovanja došli u kontakt sa kancerogenim otrovima iz NATO projektila!
Većina pripadnika ovog odreda je umrla od karcinoma izazvanog osiromašenim uranijumom iz bombi, a Boban i Srđan su među retkima koji su i danas živi. Međutim, kako kažu, otrovi iz NATO bombi su im potpuno uništili pluća i oni danas žive sa teškim zdravstvenim problemima.
– Dok smo boravili na ratištu na Kosovu, NATO avioni su nas neprestano zasipali bombama, a tada nismo ni slutili kakve će to posledice imati. Misli smo da smo srećni što nas te bombe nisu pobile odmah tamo, na licu mesta. Najgore je bilo jedne večeri kod mesta Srpski Babuš, tada su bacili najviše bombi.
Nekako smo preživeli, ali od tada naše zdravlje više nije bilo isto. Osećao sam da imam problem sa disanjem, pluća su mi bila u jako lošem stanju. Poslali su me u Prištinu, pa na VMA, gde su ustanovili teško trovanje nekom nepoznatom materijom.
Pluća su mi bila gotovo spržena. Sa sto kilograma vrlo brzo sam pao na 40, bio sam živi kostur. Preživeo sam niz operacija, proglasili su me invalidom, danas sam pod stalnim terapijama i strogo mi je zabranjen svaki fizički rad. Život ne mogu ni da zamislim bez pumpice za disanje, kaže Boban Aleksić iz svrljiškog sela Drainac. Njegov saborac Srđan Đorđević kaže da su mu rekli da će posledice NATO bombi osećati do kraja života.
– Preživeo sam bombardovanje na Kosovu, ali su posledice ostale trajne. Udisao sam vazduh zatrovan raznim materijama iz bombi i pluća su mi gotovo otkazala. Pet godina sam išao po bolnicama, nisu znali da mi kažu od čega mi je to, sve dok nije otkriveno da smo udisali osiromašeni uranijum. Pravo je čudo da sam uopšte živ, jer od mojih saboraca većina je umrla od raka ili se trenutno leči od njega – objašnjava Đorđević.
Izvor: Informer.rs
Foto: Youtube printscreen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pavlos: Ulazak Kosova u Savet Evrope zločin nad srpskim i grčkim narodom

  Podrškom prijemu Kosova u Savet Evrope, grčki poslanici u Parlamentarnoj skupštini Saveta Evrope (PSSE) podržavaju kršenje međunarodnog pr...